Bestyrelsen har udarbejdet en folder med praktiske oplysninger om foreningen. Den er god at læse igennem, hvad enten man er nyankommet i foreningen eller har boet her længe. Samtlige beboere har fået den udleveret i januar 2007. Har du af en eller anden grund smidt den væk, kan den hentes her: info.pdf
Endvidere er der på foreningens generalforsamling vedtaget et reglement, der beskriver husordenen for foreningen. Husordenen kan hentes her: husorden.pdf
Nye nøgler
Har i brug for ekstra nøgle så kontakt viceværten, Martin (nuværende pris i 2018. 350,- pr. stk.)
Sms tlf. 21 80 27 01 eller mail Martinbeen07@gmail.com med følgende oplysninger:
Fulde navn
Adresse
Telefonnummer
Mailadresse
Antal nøgler som ønskes
Nøglenummer (eks. CO133J B62.2 3…)
Dørskilte
Hvis du skal have lavet et nyt dørskilt til din lejlighed, skal du kontakte foreningens vicevært.
Borde og stole
Foreningen tilbyder, at beboerne gratis kan låne borde og stole til selskabelige lejligheder. Bordene og stolene er placeret i kælderen under Skipper Bodega. Kontakt bestyrelsen@skydebanehus.dk.
Hobby-rum
Det er muligt for foreningens beboere at låne hobby-rummet i kælderen under nr. 72. Medbring selv værktøj.
Korttidsudlejning (AirBnB mm.)
Dette må kun gøres indenfor rammerne af vedtægternes §12A, stk.3. Videre skal man følge de af bestyrelsen vedtagne Retningslinjer for korttidsudlejning.
Trappevask
Trapperne i foreningen bliver efter aftale med firmaet Gårdmand Bjørn vasket hver anden torsdag. Dog bliver bagtrapperne vasket hver fjerde torsdag. Finder du kvaliteten af trappevasken utilfredsstillende skal du kontakte bestyrelsen på bestyrelsen@skydebanehus.dk
Gårdlaug, gård vest
Gård vest håndteres af gårdlauget, for Skydebanehave-kareen gård 1. Se nærmere information her:
http://www.skydebanehus.dk/gaardlaug/
https://www.facebook.com/Skydebanegard/